1. Методичні рекомендації 2016-2017 н.р. Лист МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах» http://osvita-mk.org.ua/2016-2017/123/list1_9_437_17082016.pdf
2. Деякі питання проведення в 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1114-16
3. Закон України "Про загальну середню освіту" http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/651-14
4. Державна національна програма "Освіта" ("Україна ХХІ століття") http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/896-93-%D0%BF
5. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії
2. Деякі питання проведення в 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1114-16
3. Закон України "Про загальну середню освіту" http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/651-14
4. Державна національна програма "Освіта" ("Україна ХХІ століття") http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/896-93-%D0%BF
5. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії
Під час оцінювання навчальних досягнень з історії враховується:
-
рівень
оволодіння історичними знаннями; знання хронологічних меж періодів, найважливіших історичних подій і процесів;
визначення характерних суттєвих рис історичних явищ і подій;
-
рівень
умінь групування (класифікації) фактів за вказаною ознакою, розкриття
причинно-наслідкових зв’язків між подіями;
-
рівень
оволодіння практичними уміннями та навичками роботи з історичними джерелами; обґрунтування
власного ставлення учня щодо історичної
події, явища, діяча.
Всі види
оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в
таблиці.
Рівні
навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії
навчальних досягнень учнів
|
І. Початковий
|
1
|
Учень може назвати одну-дві події, дати,
історичні постаті чи історико-географічні об’єкти.
|
|
2
|
Учень називає декілька подій,
дат, історичних постатей
або історико-географічних об’єктів;
вибирає правильний варіант відповіді на рівні «так - ні»; має загальне
уявлення про лічбу часу в історії.
|
|
3
|
Учень може двома-трьома простими реченнями розповісти про історичну подію
чи постать; впізнати її за описом;
співвіднести рік зі століттям, століття -
з тисячоліттям ; має загальне
уявлення про історичну карту.
|
ІІ. Середній
|
4
|
Учень може репродуктивно відтворити невелику частину навчального
матеріалу теми, пояснюючи історичні
терміни, подані у тексті підручника, називаючи одну-дві основні дати; показуючи на карті історико-географічний об’єкт.
|
|
5
|
Учень з допомогою вчителя може відтворити основний зміст навчальної теми,
визначати окремі ознаки історичних понять, називати основні дати; показувати на історичній карті основні місця подій.
|
|
6
|
Учень може самостійно
відтворювати фактичний матеріал теми, давати стислу характеристику
історичній постаті, встановлювати
послідовність подій; користуватись за допомогою вчителя наочними та текстовими джерелами історичної
інформації.
|
ІІІ. Достатній
|
7
|
Учень послідовно і логічно
відтворює навчальний матеріал теми, виявляє розуміння історичної
термінології, характеризує події (причини, наслідки, значення), виокремлює
деякі ознаки явищ та процесів; «читає» історичні карти з допомогою їх легенди;
використовує історичні документи як
джерело знань.
|
|
8
|
Учень володіє навчальним матеріалом і використовує знання за аналогією,
дає правильне визначення історичних понять, аналізує описані історичні факти,
порівнює однорідні історичні явища, визначає
причинно-наслідкові зв’язки між ними, встановлює синхронність подій у
межах теми; дає словесний опис історичних об’єктів, використовуючи легенду
карти.
|
|
9
|
Учень вільно оперує навчальним матеріалом, узагальнює окремі факти і формулює нескладні висновки,
обґрунтовуючи їх конкретними фактами;
дає порівняльну
характеристику історичних
явищ, самостійно встановлює причинно-наслідкові зв’язки; синхронізує події у межах курсу, аналізує зміст історичної карти.
|
ІV. Високий
|
10
|
Учень використовує набуті знання
для вирішення нової навчальної проблеми; виявляє розуміння історичних
процесів; робить аргументовані висновки, спираючись на широку джерельну базу;
рецензує відповіді учнів; співставляє
і систематизує дані історичних карт;
синхронізує події вітчизняної та
всесвітньої історії.
|
|
11
|
Учень володіє глибокими знаннями,
може вільно та аргументовано
висловлювати власні судження,
аналізувати історичну інформацію, співвідносити історичні процеси з періодом
на основі наукової періодизації історії.
|
|
12
|
Учень у повному обсязі опанував програмовий матеріал, що дає йому змогу
відповідно до вікових особливостей презентувати власну інтерпретацію історичних явищ.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий